Kramper i beina

Kramper i beina eller «restless legs» har for  meg blitt et økende problem opp igjennom årene, men allerede som tyveåring hadde jeg urolige bein ofte når jeg skulle legge meg. Svaret var enklere enn man kunne håpe på! MAGNESIUM 🙂

Bildet er hentet fra NRK-artikkel (se lenken nede i teksten)

 

Jeg har drukket mye Farris og det har hjulpet fordi den har masse magnesium i seg. Prøvde en stund å bytte til Bonaqua men da kom problemene tilbake og ved nærmere titt på innholdsfortegnelsen så skjønte jeg hvorfor. Det er mye mindre mineraler i den! Overraskende nok er Rema 1000s Taffel også mineralvann og koster under det halve! Men forskjellen er at i Taffel har de tilsatt mineraler og salter. I Farris er det naturlig. Og leser du denne artikkelen kan kommunikasjonssjef i Ringnes; Bruusgaard 😉 fortelle hvor naturlig Farris er!

One thought on “Kramper i beina

  1. Magnesium er så viktig for musklaturen og nervecellene. Har hatt «restless legs»i over 40 år. begynte med 600 mg om dagen og muskelproblemene forsvant etter 3 uker!!

    Lik

Legg igjen en kommentar

